مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

بایگانی

شایعات زیاد در مورد جراحی اسلیو معده

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۰۷ ب.ظ

 

جراحی اسلیو معده روشی آسان برای کاهش وزنی سریع می باشد عمل کوچک کردن معده با لاپاراسکوپ معجزه نمی کند بلکه این جراحی به فرد چاق کمک می کند تا زندگی سالم تری داشته باشد. عمل اسلیو معده ابزار مفیدی برای کاهش وزن می باشد که نیاز به تعهد مادام العمر فرد دارد. خود جراحی به تنهایی نمی تواند موجب کاهش وزن بیمار شود بلکه لازم است عادات غذایی و برنامه ورزشی پس از جراحی لاغری برای همیشه تغییر کند.

آیا جراحی اسلیو معده خطرناک است؟

هر جراحی به طور مشخص خطرات و عوارض خاص خود را دارد اما به طور کلی، جراحی لاغری خطر خاصی ندارد و در مقایسه عوارض و فواید جراحی، می توان گفت که جراحی اسلیو معده ارزشش را دارد.

اسلیو معده جزء جراحی های زیبایی بوده و تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت?

با اینکه چاقی مفرط ظاهر فرد را تحت تاثیر قرار می دهد اما بیشتر ضرر آن مشمول سلامتی انسان می شود. درست است که پس از جراحی اسلیو معده و کاهش وزن، زیباتر به نظر می رسید اما هدف این جراحی، کمک به طول عمر بیشتر و زندگی سالم تر می باشد.بیمار لازم نیست با پزشک خود مشورت کند.

بیماران در هنگام مراجعه به متخصص جراحی لاغری خود باید تمام سوابق درمانی خود اعم از بیماری ها و مصرف دارو را با پزشک مطرح نمایند زیرا بسیاری از بیماری ها مانند دیابت و فشار خون بالا مانع از انجام جراحی لاغری می گردد.

مزایای عمل اسلیو معده

جراحی اسلیو معده به طرز قابل توجهی دریافت کالری بدن را کاهش می دهد. می توانید تغذیه سابق را داشته باشید اما در هر وعده قادرید میزان بسیاری کمی غذا بخورید. همین امر موجب کاهش وزن زیاد در زمان بسیار کم می شود.
آن قسمت از معده که دارای سلول های ترشح کننده هورمون اشتها به نام گرلین می باشد، طی جراحی برداشته می شود. از این جهت اشتهای بیمار در اسلیو معده نسبت به سایر جراحی لاغری مانند حلقه معده، کاهش بیشتری پیدا می کند.
کاهش وزن پس از جراحی اسلیو معده می تواند برخی بیماری های فرد را بهبود بخشد.

دلیل بالا بودن هزینه عمل اسلیو چیست؟

در یک جراحی لاغری معمولا از چند کارتریج استفاده می شود. در واقع می توان گفت حدود ۸۰ الی ۸۵ درصد از کل هزینه عمل اسلیو معده مربوط به هزینه وسایل مصرفی در حین جراحی است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی