مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

بایگانی

درمان دیابت با جراحی اسلیو معده

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۹ ق.ظ

 


درمان دیابت با جراحی اسلیو معده

 

دیابت یکی از بیماری های ویرانگر و مزمن در سرتاسر دنیاست و زمانی بروز می کند که بدن نتواند به اندازه ی کافی یا به درستی از انسولین استفاده نماید. انسولین هورمونی است که در تنظیم قند خون (گلوکز) نقش دارد. حدود ۳/۸ درصد مردم جهان مبتلا به این بیماری اند و این رقم روز به روز در حال افزایش است

در واقع، تقریبا ۲۵ درصد کسانی که بیش از اندازه چاق هستند (شاخص توده ی بدنی(BMI) بالای ۳۵ دارند)، دچار دیابت نوع دو می شوند. دیابت نوع دو کنترل نشده منجر به مشکلات دراز مدتی مثل موارد زیر می شود:

  • بیماری های قلبی
  • سکته ی مغزی
  • مشکلات کلیوی
  • نابینایی
  • افزایش فشار خون
  • بیماری های دهان و دندان
  • خستگی و افسردگی
  • نیاز به قطع عضوی از بدن

آیا درمان دیابت با جراحی اسلیو معده امکان پذیر است؟

بله! عمل اسلیو به صورت غیرمستقیم باعث بهبود دیابت نوع دو در افراد بیش از حد چاق می شود. یعنی، درمان دیابت با جراحی اسلیو معده اتفاق نمی افتد. بلکه کاهش وزن و لاغری ناشی از این جراحی باعث تنظیم قند خون و بهبود دیابت در فرد می گردد.

با انجام عمل جراحی لاغری پول خودتان را پس انداز میکنید!

یکی از مهم‌ترین مزایای جراحی لاغری که کمتر به آن توجه می‌شود، صرفه جویی در هزینه های مالی است. کسانی که چاق هستند با مشکلات زیادی مواجه هستند. دیابت، مشکلات قلب و عروق، فشار خون و … تنها تعدادی از این مشکلات هستند که سالانه هزینه های بسیار بالایی روی دست افراد چاق میگذارند. هزینه های ویزیت پزشک، آزمایشات وتهیه دارو در این اشخاص بالا است. و اگر در سنین پایین درمان نشوند تا پایان عمر مجموع هزینه ها همچنان بیشتر خواهد شد. اما عمل جراحی لاغری یکبار برای همیشه بسیاری از این هزینه ها را کاهش داده یا متوقف میکند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی