مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

بایگانی

عمل ساسی بای پس چیست؟

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۱۵ ب.ظ

عمل ساسی بای پس چیست؟عمل جراحی ساسی بای پس یکی از جدیدترین روش های جراحی لاغری است که این روزها سر زبان ها افتاده است. این عمل با اینکه جدیدترین عمل لاغری است اما در اصل چیز جدیدی ندارد و ترکیبی از دو عمل اسلیو معده و عمل بای پس معده است که با روش لاپاراسکوپی انجام میشود. ما ابتدا عمل اسلیو را انجام میدهیم، سپس بخشی از انتهای روده کوچک را به بخش اسلیو شده معده متصل میکنیم. با اینکار ما عملا دو مسیر و مجرای عبور مواد غذایی درست میکنیم.

مراحل عمل ساسی بای پس معده

همانطور که گفته شد این عمل تلفیقی از دو عمل جراحی لاغری موفق دیگر یعنی اسلیو معده و بای پس معده است. مراحل آن به صورت خلاصه عبارتند از:

  1. بیهوشی
  2. آغاز جراحی با ایجاد چند برش بسیار کوچک در چند نقطه از شکم
  3. باد شدن شکم
  4. ورود دوربین لاپاراسکوپی و سایر تجهیزات مورد نیاز عمل

بهترین کاندید عمل ساسی بای پس، چه کسی میتواند زیر تیغ جراحی ساسی برود؟

به مانند همه جراحی های لاغری، برای انجام این عمل نیز، بیمار باید کاندید مناسب این عمل باشد. اگر شما هم یکی از ویژیگی های زیر را دارید میتوانید کاندید مناسبی برای این عمل باشید.

  1. سن بین ۱۸ تا ۶۵ سال
  2. بیمارانی که چاق هستند و یا به عبارتی شاخص توده بدنی یا BMI آن ها بیش از ۳۵ است.
  3. بیمارانی که شاخص توده بدنی آن ها بالاتر از ۳۰ است مشروط بر اینکه از سایر بیماری های مرتبط با چاقی مثل دیابت و فشار خون بالا رنج ببرند.
  4. کسانی که عمل اسلیو ناموفق داشته اند.

برای اینکه بتوانید شاخص توده بدنی خود را پیدا کنید میتوانید به صفحه “محاسبه شاخص توده بدنی” مراجعه کنید و ببینید آیا کاندید مناسبی برای عمل جراحی ساسی بای پس معده هستید یا خیر.

دکتر عنبرا بهترین جراح لاغری و بهترین جراح ساسی بای پس تهران

از آنجایی که دکتر عنبرا متخصص جراحی لاغری ایران تعداد زیادی عمل لاغری (بیش از ۳ هزار تا عمل) انجام داده اند و تعداد زیادی عمل جراحی ساسی بای پس موفق داشته اند. شما میتوانید عمل جراحی لاغری خود را به ایشان واگذار کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی