مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

مجله مروارید سفید

سایت تخصصی زیبایی اندام و صورت

بایگانی

عوامل موفقیت بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ

عوامل موفقیت بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده

عمل جراحی اسلیو معده زمانی که با رژیم غذایی توصیه شده و ایجاد تغییرات اساسی در سبک زندگی همراه باشد، میتواند به صورت معجزه آسایی افرادی که چاقی مفرط دارند را لاغر و درمان کند. این عمل یکی از پرهوادارترین عمل های لاغری در کشورمان است و به دلیل اثربخشی، بالا بودن درصد موفقیت عمل اسلیو معده و حداقل بودن عوارض اسلیو، روز یه روز درخواست برای انجام این عمل افزایش پیدا میکند.

با این وجود برخی افراد گزارش میدهند که با وجود انجام عمل اسلیو معده نتوانسته اند به زن دلخواه خود برسند و یا حتی به مرور زمان وزن گرفته اند. آیا واقعا چنین چیزی امکانپذیر است؟ هرچند که بسیار نادر است، اما متاسفانه در برخی افراد و برخی شرایط امکان شکست عمل اسلیو وجود دارد. ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید چه عواملی در شکست نتایج اسلیو نقش دارند،کلید موفقیت انجام این عمل لاغری در چیست و درصد موفقیت اسلیو چگونه افزایش پیدا میکند.

کلید موفقیت عمل اسلیو معده چیست؟ چگونه و از چه طریقی به کاهش وزن بیشتر بعد از عمل کمک کنیم؟

اگر می‌خواهید درصد موفقیت عمل اسلیو معده بیشتر شود و زودتر به نتایج دلخواه دست پیدا کنید حتما بعد از جراحی چاقی به توصیه های ذکر شده توسط بهترین جراح لاغری عمل کنید.

موارد زیر باعث افزایش درصد موفقیت عمل اسلیو معده می‌شوند:

عادات غذا خوردن

هدف از انجام عمل اسلیو ، لاغری است. و برای رسیدن به این منظور، ما با انجام این عمل کاری می‌کنیم که شخص مبتلا به چاقی مفرط، زودتر سیر شده و اشتهایش تا آنجا که ممکن است سرکوب شود.

مواد غذایی

بعد از عمل جراحی اسلیو معده، در مقایسه با کربوهیدرات ها و چربی ها، باید میزان پروتئین بیشتری دریافت کنید. باید در هر وعده غذایی مقادیر بالایی پروتئین بخورید. اما چرا باید دریافت پروتئین شما بالا باشد؟ چون هضم پروتئین، کمی زمانبرتر از سایر مواد مغذی دیگر است. پروتئین برای مدت بیشتری در معده باقی میماند و باعث میشود که شما کمتر احساس گرسنگی داشته باشید. در نتیجه زود به زود احساس گرسنگی به شما دست نمیدهد.

آب

بدن برای انجام تمام کارها و فعالیت های خود نیازمند آب است. زمانی که شما غذا می‌خورید، بدن برای تمام فرآیندهای گوارشی از بلع گرفته تا جذب مواد مغذی آب می‌خواهد

ورزش

انجام ورزش و داشتن فعالیت های منظم بعد از عمل اسلیو بسیار مهم است. ورزش میتواند بر بخش های مختلف بدن تاثیر بگذارد

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۲۰ بهداد فروزش

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما نماینده برترین برندهای فیلتر آب ، دستگاه تصفیه آب ، تصفیه آب ، تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی